Ascultă Online Radio Cernăuți

11 iul. 2012

Vă invit la Expoziţia personală /Персональна фотовиставка

Асоціація фотохудожників Румунії (AAFR) та Чернівецьке обласне товариство румунської культури ім. М. Емінеску запрошують Вас на Персональну виставку художньої фотографії "CПОЧАТКУ БУЛА ... ГЛИНА» Автор – МИКОЛА ГАВКА, фотокор газеты «СВОБОДА СЛОВА», член AAFR та Фотоклубу Позитив,Чернівці, Україна, з 22.07 - по 23.08.2012 Місце проведення: Галерея "ЕвроФотоАрт» Чернівці, Центральна площа, 9. Відкриття виставки : 22.07.2012. 12:00 +38066-2133856 euromedia@mail.ru ***************** Asociaţia Artiştilor Fotografi din România-Oradea (AAFR) şi Societatea pentru Cultură Românească „Mihai Eminescu” din regiunea Cernăuţi - Ucraina vă invită la Expoziţia personală de fotografie artistică «LA INCEPUT A FOST … ARGILA» Autor - HAUCA NICOLAE, fotoreporter la ziarul «СВОБОДА СЛОВА» („LIBERTATEA CUVÂNTULUI”), membru al AAFR şi al FOTOCLUBULUI „POZITIV”, CERNĂUŢI, UCRAINA, între 22.07.- 23.08.2012. Locaţie: Galeria „Euro Foto Art”, Cernăuţi, Piaţa Centrală, nr. 9 Vernisajul expoziţiei: 22.07.2012, ora 12:00 +380662133856 euromedia@mail.ru

3 comentarii:

  1. От кого: Malina Anitoaie
    Кому: Nicolae Hauca
    Сегодня, 13:01
    VEZI: http://vaduva.ablog.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Re: INVITAŢIE / ЗАПРОШЕННЯ
    От кого: Anghel Mircea
    Кому: Nicolae Hauca
    12/07/2012, 15:00
    Stimate Domnule Nicolae Hauca,
    Ma bucur pentru faptul ca sunteti atat de activ si deschideti aceasta expozitie. Va doresc succes, la cat mai multe asemenea actiuni
    si "lumina buna". Poate reusiti sa trimiteti aceasta expozitie sau alta si la Craiova. Eu v-am mai facut invotatia la fotoclub sa expuneti in capitala Baniei, dar nu am primit nici un raspuns.
    Inca o data succes si numai bine.
    Va rog sa transmiteti salutarile mele colegilor d-voastra de fotoclub.
    Cu aceeasi sincera prietenie,
    Mircea Anghel A.FIAP
    Presedintele Fotoclubului "Mihai Dan-Calinescu" Craiova - Romania.

    RăspundețiȘtergere
  3. marius pistruiatul
    Кому: Euromedia Bucovina
    Сегодня, 21:37
    Buna ziua,
    Fiind si eu un pasionat de fotografie, din Dorohoi - Botosani, membru la AAFR, am postat si eu aceasta informatie in vederea mediatizarii. Regret faptul ca nu pot participa si eu la acest vernisaj, dar, doresc sa colaborez cu domnul HAUCA NICOLAE. Astept imagini de la expozitie si un mic articol.
    http://mariuspetrescu.com/expozitie-fotografica-la-inceput-a-fost-argila/

    CU STIMA !marius pistruiatul

    RăspundețiȘtergere