Ascultă Online Radio Cernăuți

5 ian. 2013

Revista presei nordbucovinene de limba română din 04/01/2013.

CUVÂNTUL ADEVĂRULUI DIN 04,01,2013 **********************************************************************

MONITORUL DE HLIBOCA din 04/01/2013. ***************************
 DACĂ ACCESAŢI IMAGINILE DE MAI JOS PUTEŢI CITI ZIARUL IN MĂRIME NATURALĂ:



GAZETA DE HERTA din 04/01/2013. *****************************************************************
 DACĂ ACCESAŢI IMAGINILE DE MAI JOS PUTEŢI CITI ZIARUL IN MĂRIME NATURALĂ: *********************************************************************************    

3 comentarii:

  1. articolele sunt frumoase ! Continuati !

    RăspundețiȘtergere
  2. norok NICOLAE vrau sa te intreb ceva .DA la asociatia MIXAI EMINESCU ,din CERNAUTI.Cum tineri nu ezista ,tot batrii cei care cintau 30di ani in urma stau si uriaza.Alti uratori nu ati mai gasit ori tineretul are frica di acesti batrini.SCUZA. Anatoliy Mereutsa
    Учился в scoala medie bilicenii vechi
    Живет в городе Милан
    Из Cernauti, Chernivets'Ka Oblast', Ukraine

    RăspundețiȘtergere
  3. R: VEŞTI DIN NORDUL BUCOVINEI ...
    От кого: "igescu@alice.it"
    Кому:
    Сегодня, 22:15


    Buna seara,


    Am incercat si nu am reusit sa maresc literele articolelor ptr. citirea lor dar nu am reusit. O sa mai incerc.

    In schimb eu sunt interesat sa am informatii despre localitatea IGESTI sau IJVESTI din Bucovina de pe Siretel

    In Romania sunt doua sate care se numesc IGESTI una in judetul Vrancea si cealalta in judetul Vaslui in comuna Blagesti.

    In satul Igesti cam toti se numesc IGESCU. Eu cred ca aceste doua sate sunt alcatuite din refugiatii din IGESTI din Bucovina.

    Ar fi interesant de aflat daca este asa. Oricum ar fi situatia, eu sunt interesat a avea informatii despre oamenii din aceasta localitatea.

    Va urez toate cele bune, Cristian Igescu

    ----Messaggio originale----
    Da: euromediabucovina@gmail.com
    Data: 5-gen-2013 18.21
    A:
    Ogg: VEŞTI DIN NORDUL BUCOVINEI .

    RăspundețiȘtergere