Ascultă Online Radio Cernăuți

3 iun. 2012

«Обнова-фест 2012»


Етнодуховний фестиваль «Обнова-фест» святкує п’ятиріччя. Традиційно на Зелені Свята до Чернівців з’їдеться патріотична, сучасна і прогресивна молодь та кожен, хто, поза свій вік, почувається завжди молодим. фото тут: https://picasaweb.google.com/117910556505622716012/2012 В ЧЕРНІВЦЯХ КОЗАКИ ВАРИЛИ КУЛІШ, А ДІВЧАТА ПЛЕЛИ ВІНКИ В Чернівцях козаки варили куліш, а дівчата плели вінки. Цими вихідними на території музею архітектури та побуту пройшов ювілейний, п’ятий етно – духовний фестиваль «Обнова» під час якого провели безліч майстер класів, читали прозу та поезію, а також частували відвідувачів національними стравами і до того ж завершили все це гарною музикою і традиційною ватрою. Обнова фест вже п’ять років поспіль славиться оригінальним, етнічним святковим духом. Це захід, на який можна прийти всією родиною, де розваг та конкурсів було досхочу - і малим, і дорослим, а для тих, хто зголоднів козаки готували куліш за оригінальним козацьким рецептом. Юрій, учасник: «Робиться козацький куліш на основі пшона до чого додається дуже багато сала, мьяса, шпондара, часнику, петрушка, морква і головне готувати його з любов’ю». Також весь день на території музею під відкритим небом працювало безліч майстер класів. Тут і ляльки-мотанки робити можна було навчитись, і майстерність деку пажу, писанкарства, гри на дримбі опанувати та горщики з глини спробувати виліпити. 12ти річна Ангеліна на фестиваль приїхала з села Коболчин, Сокирянського району. Гончарством дівчина займається лише рік, проте вже проводить майстер класи. Ангеліна, учасник: «Спочатку було важко, але зараз я вже привикла, мені вже легко. Все люблю робити, але більш за все ринки для вазонів». Також на території фесту працювала мистецька кузня,двір народних танців та народної страви. Тут відвідувачів частували варениками з начинками на будь – який смак. Цьогоріч на Обнову завітали як новачки, так і люди в яких за п’ять років вже виникли власні традиції щодо фестивалю. Марина, відвідувачка: «Цього року я відвідала його вперше, мені порадила подруга, вона казала, що тут надзвичайно цікаво. Емоції зашкалюють, взагалі мені дуже сподобались, надзвичайно гарно, дуже багато всього цікавого». Христина, відвідувачка: «Емоції в мене дуже хороші, правда я тільки прийшла, буквально пів години, але я завжди з кожзним роком чекаю Обнову, з радістю сюди прихожу, в мене є навіть вже свої традиції, я обов’язково маю купити солодкого півника цукрового і сирного коника і поїсти кулешу і насолодитися свіжим повітрям, зеленими деревами і послухати чудову музику». Для тих же хто хотів просто відпочити не обтяжуючи себе майстер класами працювали гуртки літературних читань, де у невимушеній атмосфері відвідувачі могли послухати поезію чи прозу, або ж зачитати щось з власного. А якщо і література до душі не припала, гості свята могли відпочити просто неба на сіні. Мар’ян Лазарук, організатор: «Напевно це такий рай на землі 1 день, коли люди можуть бути самими собою, робити що вони хочуть. Це є мета. Хоча б раз на рік мати таке свято в Чернівцях». Фінальна частина свята була традиційно музичною. На вечірній сцені виступили Одесити «Друже музико», Київляни «Фолькнери» та «Веремій». З місцевих, гостей розважали «Серцевий напад», «Гуцул Кліпсо» та «Стелсі», а хедлайнером фесту цього річ став гурт з Івано-Франківська «Перкалаба». Дар’я Товпіч. Телеканал "Чернівці". Фото Степана Карачко:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu